ZWROTY, wymiany I REKLAMACJE

Zwroty

Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru.

Produkty należy odesłać do sklepu internetowego PATRIZIA ARYTON E-SKLEP postępując według wskazówek:

1.     Należy nam oświadczyć w terminie 14 dni, że odstępujesz od umowy sprzedaży – można to zrobić wypełniając formularz zwrotu otrzymany w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny tutaj.
2.     Spakować produkt/-y do zwrotu – można wykorzystać opakowanie, w którym zostało dostarczone zamówienie. Sugerujemy także dołączenie dowodu zakupu.
3.     Przesyłką odesłać produkt/-y na poniższy adres:

ARYTON E-SKLEP Sp. z o. o.
ul. Gryfa Pomorskiego 5
83-333 Chmielno 
z dopiskiem: Zwrot do e-sklepu

Towar powinien zostać odesłany w terminie 14 dni w takim stanie, w jakim został zakupiony oraz powinien posiadać komplet metek.
Prosimy pamiętać, że 
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  • Istnieje możliwość dokonania zwrotu w salonach stacjonarnych PATRIZII ARYTON.
  • Zwrot wpłaconej kwoty następuje niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 10 dni od daty otrzymania towaru przez sklep internetowy.
  • Pieniądze podlegają zwrotowi w tej samej formie płatności, jaką dokonano zakupu. Sklepy stacjonarne przyjmują zwroty towarów, ale nie dokonują zwrotów gotówki.
  • Prosimy pamiętać, że możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub do chwili dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.

Formularz zwrotu

Pełna lista salonów stacjonarnych, w których można dokonać zwrotu, dostępna jest tutaj.




Wymiany

Wymiany dokonujemy w obrębie rozmiaru lub koloru zakupionego produktu. Wymiana towaru na inny model polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą zwrotów oraz złożeniu nowego zamówienia.

Wymiana następuje do 5 dni roboczych. W przypadku wymiany produktów postępowanie jest podobne, jak w przypadku zwrotu towaru.
Należy odesłać produkt/-y wraz z wypełnionym formularzem wymiany (otrzymanym w przesyłce lub wydrukować formularz dostępny
tutaj) i wraz z dowodem zakupu odesłać na nasz adres.

Formularz wymiany




Reklamacje

Wszystkie towary objęte są 24 miesięczną odpowiedzialnością sprzedawcy za zgodność towaru z umową na warunkach wynikających z kodeksu cywilnego oraz innych właściwych ustaw.

Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na niezgodność towaru z umową.
Towar reklamowany należy odesłać na adres firmy. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, towar zostanie odesłany do Klienta na koszt Aryton e-sklep Sp. z o.o. W przypadku uszkodzenia towaru przez Klienta koszty przesyłki pokrywa Klient.

Do odsyłanego towaru sugerujemy dołączenie paragonu. Sugerujemy wypełnienie i dołączenie do wysyłanego towaru formularza reklamacyjnego, co znacznie ułatwi i przyspieszy proces reklamacji.


Formularz reklamacji

Wszelkie zwroty i przesyłki wysyłane na koszt firmy ARYTON e-sklep spółka z o.o. nie będą przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne pisemne ustalenia.