NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zamówienia realizujemy zwykle w ciągu 1-3 dni roboczych. Realizacja zamówienia zależy od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w naszym magazynie, czy sprowadzamy go dla Ciebie z jednego z naszych salonów w Polsce.
W przypadku płatności przelewem termin realizacji zamówienia wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu na naszym koncie. O każdym etapie realizacji zamówienia (także w przypadku opóźnienia) informujemy, wysyłając wiadomość e-mail. Status zamówienia można też sprawdzić logując się na indywidualne konto klienta.
Uwaga! Czas realizacji i dostawy zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych.
Jak anulować zamówienie?
Aby anulować złożone zamówienie prześlij informacje na adres e-mail [email protected] lub skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem +48 583 501 627. Zwrot na anulowane zamówienie zostanie wykonany w ciągu 5 dni roboczych.
Co należy zrobić w sytuacji, gdy otrzymany towar dotarł uszkodzony bądź otrzymane produkty są niezgodne z zamówieniem?
W takim przypadku należy niezwłocznie poinformować o tym fakcie Biuro Obsługi Klienta telefonicznie pod numerem +48 583 501 627 bądź mailowo wysyłając zgłoszenie na adres: [email protected]
W jakim czasie moje zamówienie zostanie dostarczone do sklepu stacjonarnego?
Zamówienia do sklepu stacjonarnego realizowane są w możliwie najkrótszym czasie. Wysyłka trwa ok. 4 dni roboczych. Gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru otrzymasz informację drogą mailową.
Gdzie można kupić produkt niedostępny na stronie internetowej?
Zamówienia można składać w naszym sklepie przyfabrycznym w Chmielnie:
E-mail: [email protected]
Tel. 600 085 862 lub 58/ 684 20 22
Godziny otwarcia:
Pon–pt: 9:00-17:00
sb: 09:00–15:00
Czy karta stałego klienta obowiązuje w sklepie internetowym?
Karta stałego klienta obowiązuje tylko przy zakupach w salonach stacjonarnych.
Co zrobić w sytuacji, gdy przewoźnik nie znajduje mojego adresu dostawy?
Należy wyczyścić historię wraz z cookie’ s i zalogować się ponownie. To powinno rozwiązać problem.
Jakie czynności wykonać w celu złożenia reklamacji?
Należy wypełnić formularz reklamacji, który jest do pobrania tutaj oraz umieścić go w kartonie wraz z reklamowanym produktem.
E-mail: [email protected]
Tel. 58 684 64 64 lub 58 684 21 93
Adres do wysyłki:
PATRIZIA Aryton
ul. Młyńska 5
83-333 Chmielno
lub przekazanie produktu do salonu stacjonarnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.